Czuwaj!
Nasza drużyna już po raz drugi wyjeżdża na obóz. I mamy nadzieję, że nie możecie się doczekać wyjazdu tak samo jak my :). Wszystkie potrzebne informacje dotyczące pakowania i wyjazdu znajdziecie poniżej.
PAKOWANIE PLECAKÓW
Plecaki i nasz sprzęt drużynowy jadą wcześniej na obóz, tzw. paką, ponieważ nie zmieściłyby się w autokarach. Nasza ciężarówka obozowa stacjonuje w Koziegłowach
i stamtąd odjedzie. Dlatego prosimy, aby najpóźniej do godz. 14.00 dnia 4 lipca (wtorek) przywieźć spakowane plecaki do domu drużynowej (adres w razie potrzeby via sms), stamtąd zostaną przewiezione na "pakę".
Prosimy, aby plecaki były oznaczone (na wypadek, gdyby zdarzyły się dwa takie same), wszystko było schowane do plecaków. Jedyne co może być przytroczone do plecaka to tylko karimata, jeśli wyjątkowo musicie przytroczyć śpiwór to zróbcie to bardzo dokładnie, bo one bardzo często od plecaków odpadają.
Prosimy też o zgłoszenie się dwóch- trzech dziewczyn z ZZ-tu, które tego dnia pojadą z drużynową pomóc w złożeniu wszystkiego w Koziegłowach.
KWATERKA - WYJAZD - dotyczy tylko ZZ-tu!
Spotykamy się 5 lipca (środa) o godz. 10.00 w holu Dworca Głównego w ubraniach kwaterkowych,w traperkach i z plecakiem podręcznym.
Jak na razie "pakę" są w stanie chłopacy sami zapakować, jeśli jednak coś by się zmieniło to parę z nas musiałoby od 7.00 pojechać im pomagać. Bądźcie czujne!
Kwaterka ma mundury porządnie wyprasowane i spakowane na wierzchu dużego plecaka.
OBÓZ - WYJAZD
Zbiórka: kościół oo. Dominikanów, Poznań
Godzina zbiórki: 7.45 (o godz. 8.00 idziemy wszyscy na Mszę św.), po Mszy od razu wyjazd
Wyjeżdżamy w mundurach!
Spis ekwipunku - klik.
OBÓZ JUNIOR - WYJAZD
Dziewczynki i dwóch chłopców zostaną zawiezieni przez jedną z Mam naszych harcerek (kontakt podam smsem). Prosimy, aby te dzieci również oddały plecaki na "pakę", bo do samochodu się nie zmieszczą. Jadą w mundurach!
Prosimy również Rodziców o wypełnienie zgody i przekazanie ją Mamie, która zawozi dzieci, w dniu wyjazdu - klik.
Spis ekwipunku junior - klik.
KILKA LUŹNYCH UWAG. WAŻNYCH.
- przypominamy o środkach na komary
- pamiętajcie o pakowaniu ubrań w nieprzemakalne worki. I starajcie się spakować same :-)
- nie zabierajcie koców, bo dostaniecie nasze koce drużynowe na początku obozu
- obowiązkowo zabrać swoje stopnie!
- prosimy o zakup pagonów - w kolorze chusty (numer drużyny do naszycia dostaniecie na obozie)
DO RODZICÓW.
Nie udało nam się niestety skompletować minimum tego z narzędzi co potrzebujemy. Jednocześnie przy okazji dziękujemy tym wszystkim z Państwa, którzy nam pomogli
w kompletowaniu sprzętu obozowego. Przy okazji ostatniej rady przedobozowej wynikły pewne braki, których nie ma na wcześniej publikowanej przez nas liście - sprzęt nie musi być nowy i markowy!
Potrzebujemy jeszcze (najlepiej do piątku - drużynowa będzie w Lusówku w godz.10.30-11.30) - na bieżąco będziemy usuwać sprzęt, który uda nam się kupić/dostać/zdobyć:
- skrzynia drewniana na narzędzia (musi w nią wejść piła kabłąkowa - minimalne wymiary: dł. 70cm, szer. 40cm)
Szanowni Rodzice!
Serdecznie dziękujemy za okazywaną nam cały czas pomoc i życzliwość.
Zapraszamy na odwiedziny 23 lipca
(można przyjechać dzień wcześniej
z namiotem, od godz. 17.00 przewidziane są zajęcia dla Rodziców z córkami).
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Państwem, podjętymi na zebraniu, prosimy
o dzwonienie do córek nie częściej niż co 3 dni, najlepiej w godzinach ciszy poobiedniej czyli 14.00-16.00. Jest to odstęp optymalny, ponieważ tyle dziewczynki są w stanie wytrzymać, a telefony nie dezorganizują nam pracy i zabaw na obozie. Oczywiście
w razie nagłej potrzeby można dzwonić na numer drużynowej. Będziemy również zachęcać dziewczynki do pisania listów.




